WhiteWeb

Для туристичних компаній

Контроль та автоматизація для туристичних компаній

Автоматизація роботи туристичної фірми дозволяє істотно скоротити фінансові та часові витрати компанії. Ті процеси, які раніше вимагали втручання кількох людей, сьогодні протікають автономно. Коробка готових програмних рішень WhiteWeb для турагеції – це набір модулів для вирішення бізнес-завдань та оптимізації робочих процесів. Інструменти підібрані таким чином, щоб автоматизувати ваш бізнес з усіх боків.

 

Модулі для автоматизації роботи, управління бізнес-процесами та маркетинговими завданнями

 
Оптимізація робочих процесів – першорядне завдання кожної турфірми. Враховуючи високу конкуренцію в цій сфері, тільки так можна підвищити ефективність команди та лояльність клієнтів.

 

Модулі для автоматизації роботи:

 
  • єдина база контрагентів – клієнти та постачальники послуг в одній базі;
  • історія ведення клієнтів – контроль над кожним процесом на всіх етапах укладення угоди;
  • прийом заявок – швидка обробка заявок, автоматичне відстеження джерела, через яке прийшов клієнт;
  • швидке формування пакету послуг для клієнта – купівля квитків, резерв готельних номерів, додаткові послуги;
  • автоматичне заповнення бланків – створення шаблонів для оптимізації процесів, пов'язаних із заявками;
  • бухгалтерських облік – підключення бухгалтерських програм (1С: Бухгалтерія, iFin, Діловод тощо) для ведення податкового й бухгалтерського обліку, підготовки звітів;
  • IP-телефонія – краще рішення для обробки вхідних дзвінків;
  • автоматизація системи знижок – налагоджена система видачі клубних карт, нарахування бонусів постійним клієнтам;
  • модуль бронювання квитків та номерів – миттєвий пошук та замовлення квитків та номерів.

 

Модулі управління бізнес-процесами:

  • планування та управління продажами – створення планів продажів, аналітика, підключення нових напрямків і послуг;
  • розподіл обов'язків – постановка задач персоналу, контроль над їх виконанням в CRM для турагенції;
  • аналіз ефективності персоналу – зіставлення поставлених завдань й реального результату, підрахунок витраченного часу та фінансів.

 

Модулі управління маркетинговими завданнями:

  •  
  • наскрізна аналітика – ефективний інструмент відстежування ефективності маркетингових кампаній, контроль та коригування рекламного бюджету;
  • сегментація клієнтської бази – зручна градація клієнтів за обраними критеріями;
  • sms та e-mail-розсилка – підготовка та відправка повідомлень й листів клієнтам, партнерам за дві секунди.
 
Модулі мають вирішувати завдання у кількох напрямках, тому вам буде не важко підібрати інструменти для свого бізнесу.
 

Спрямованість на результат

 
Коробка готових рішень для туристичної компанії – це:
  • підвищення ефективності окремих співробітників і відділів;
  • виконання плану продаж;
  • зручний документообіг;
  • оптимізація оформлення заявки клієнта та формування пакету послуг;
  • підвищення лояльності клієнтів;
  • аналіз ефективності маркетингових заходів, коригування бюджету та плану їх проведення;
  • прості й зручні інструменти взаємодії з клієнтами та постачальниками послуг у CRM для туризму.
 
Оптимізація бізнес-процесів та повний контроль над ними – ось, що пропонує WhiteWeb туристичним компаніям.