WhiteWeb

Для сфери послуг

Контроль та автоматизація для сфери послуг


Головне завдання компаній, що працюють у сфері послуг, зводиться до підвищення якості обслуговування з метою залучення нових клієнтів та утримання старих. Тому так важливо автоматизувати процеси, які безпосередньо впливають на лояльність аудиторії.
Йдеться про грамотному сформовані та організовані бази клієнтів, оптимізацію роботи персоналу, зниження ризику помилок при оформленні замовлення.

Коробка готових рішень WhiteWeb націлена на вирішення цих завдань. Модулі підібрано таким чином, щоб власники бізнесу могли автоматизувати сферу послуг, а також скоротити фінансові та часові витрати.

 

Підвищуйте якість обслуговування

Набір модулів у коробці готових рішень оптимізує процеси, що безпосередньо впливають на якість послуг.

 

Модулі для оптимізації бізнес-процесів:

  • зручна форма замовлення послуг (шахматка) для розподілу заявок за часом та фахівцям;
  • автоматичне визначення відсотків від продажу послуги, які відраховуються співробітникам;
  • підключення бухгалтерських програм (1С: Бухгалтерія, iFin, Діловод тощо), первинна документація;
  • формування звітності по виручці;
  • розподіл змін/графіку роботи співробітників;
  • гнучка система настройки моделі бізнес-процесів;
  • сегментована клієнтська база в CRM для сфери послуг;
  • історія взаємодії з кожним клієнтом;
  • аналітика найбільш затребуваних послуг;
  • швидке коригування бази послуг, їх вартості тощо;
  • контроль над програмами лояльності, дисконтними та бонусними картами;
  • робота з рекламаціями;
  • інформаційна підтримка клієнтів за допомогою e-mail і sms-розсилок;
  • телефонія для швидкої обробки заявок та записи розмови з клієнтом в CRM системі для продажу послуг;
  • наскрізна аналітика для відстеження та коригування маркетингових кампаній;
  • розширена воронка продажів.

Підключайте і відключайте модулі в міру необхідності, налаштовуйте пропоновані рішення відповідно до завдань бізнесу.

 

Контролюйте свій бізнес

Всебічний контроль та автоматизація бізнес-процесів – найважливіший крок на шляху до підвищення попиту на послуги. Маючи під рукою коробку готових рішень WhiteWeb, ви зможете:

  • заощадити час на виконання рутинних завдань;
  • отримати миттєвий доступ до всіх звітів за будь-який період часу;
  • автоматизувати процес оформлення заявки клієнтів через CRM для сфери послуг;
  • підвищити якість обслуговування клієнтів;
  • складати плани продажів та аналізувати їх;
  • проводити ефективні маркетингові заходи.

Моделі ведення бізнесу, якими досі користуються багато компаній, що працюють в сфері послуг, давно застаріли та потребують серйозного перегляду. Тому, приступивши до автоматизації процесів вже сьогодні, незабаром ви зможете підвищити якість обслуговування та збільшити прибуток.